söndag 24 oktober 2010

Projekthund

Yeahh... ser ut som att min första projekthund blir en Fransk Bulldog. Det är en ras jag inte är van vid vilket jag gillar! Försöker hitta så många olika raser och ägare som möjligt att träna med för att få erfarenhet.

Här kan du läsa mer om rasen Fransk Bulldog:
http://www.fbksverige.se/

Idag ska jag träffa min tidigare granne som jag inte sett på över 25år! Hittade henne via facebook, och det visade sig ju att även hon har det stora hundintresset i behåll. Så idag blir det promenad med våra hundar och sedan gemensam fika. Ska bli jättespännande och kul..., eftersom det här är en hundblogg så skriver jag att jo, hon har en Kelpie och en Korthårig Collie.

Ha en bra dag! Maria med Puzzel

1 kommentar:

Alexandra sa...

Vad fin hemsidan blev! *tummen upp*