onsdag 28 september 2011

"Bara vara-dagar"

Bland det bästa jag vet är att ha "bara vara-dagar".

Nu har jag haft några sådana dagar. Det är ofta de dagarna som ger mig inspiration och kreativitet till olika aktiviteter.

Här kommer lite bilder från mina "bara vara-dagar"

Kennelträff med Tims uppfödare Elizabeth (kennel Anuradha´s).
Min polare Tim. Fotograf: Anders Daniels

Kullsyskon till Tim.

Inhyrd instruktör, Veronica från Nacka brukshundsklubb med sin storpudel.

















Måste ge en stor eloge till Elizabeth som ger sina valpköpare en så fin start med sina hundar - en kennelträff där det ingick en lektion i hundens vård och skötsel samt lite vardagslydnadsövningar från inhyrd instruktör. Jättebra för nya hundägare, och även bra att få höra om skötsel specifikt för pudel för oss som är nya pudelägare.

Igår blev det promenad och träning ute på djurgården tillsammans med Fanny och Toby från hundträningsgruppen. Vi hade jättefint väder så lite medhavd fika blev det på vägen.

Puzzel badar.

Jag med mina charmkillar.



Fanny tränar med Toby.


Koppelträning med Tim.


Inga kommentarer: