tisdag 29 november 2011

Ett av momenten...

I lydnadsklass 1 är hantering. Dvs. tävlingsledaren ska få kika på hundens tänder. Nytt från årsskiftet är också att hunden ska vara kvar i positionen: Sitt, utan att ställa sig upp medans hanteringen pågår.

Här kommer en förhandstitt från utmaningen. Denna övning passade bra idag, då jag är dunderförkyld och inte orkar med något längre träningspass.

Håller lite mysko, då jag skulle kunna fota också.

Verkar som det inte går någon större nöd på voffarna trots en hellugn dag.


















Får se vad jag väljer för underlag och övning till Puzzel ikväll.

Nu ska jag se om jag kan hitta något djurprogram, eller bra barnprogram (med mkt. mysko ljud i) på teve som Puzzel och Tim kan kika på medans jag vilar vidare...

Ha en bra dag!

Inga kommentarer: