fredag 30 december 2011

Gott Nytt År!! 2012 års mål.

God fortsättning på julen, och ett riktigt GOTT NYTT ÅR!!

Vad är då 2012 års planer?
Prio 1 är att jag verkligen hoppas att hela familjen får vara frisk och kry med hälsan i behåll. Både två och fyrbenta!

Det önskar jag förståss även er.

Men annars då?

Puzzel
- Jogga tillsammans.
- Rallylydnad.
- Agilityträning.

Tim
- Göra MH-beskrivning när det är dags.
- Start i LK1.
- Följa med på joggingturer från våren.
- Agilityträning.

Viktigast av allt med både Puzzel och Tim: Mycket lek, bus, mys och bygga värde i träningen.

Jag själv då?
Åter igen: Bygga värde!! Mycket bygga värde, är det viktigaste målet. Att plocka fram och uppleva det positiva i att jogga (ja, och i andra aktiviteter också för den delen. Men för att börja fokusera på ngt. konkret har jag valt ut just joggingen utöver rena hundaktiviteter). Att hitta och använda mig av konkreta och bra förstärkare. Sekundärt mål är att jogga 1mil, mer än en gång under året. Tempot och tiden är i det här fallet ointressant (vet själv vilken tid jag skulle vilja uppnå). Så ni kommer få stå ut med lite joggingsreflektioner mellan hundinläggen här på bloggen under året. Ta grönt kort.

Jag har bokat in mig på två vidareutbildningar inom hund under våren och försommaren. Ska bli jättekul!
Jag hoppas få hålla i massor med kurser under året!

Finns säkert mycket mer att skriva men nöjer mig här, kanske skriver mer om  detaljerade planer framöver.

Hur ser era planer ut för år 2012? %

Inga kommentarer: