tisdag 20 mars 2012

Film på "dubbelhopp" + Tim har fyllt 1år

Kort film från delar av dagens träning. Klickar lite sent gör jag allt flera ggr. men men. Visst vore det coolt att lära hundarna hoppa samtidigt över hindret och gå in i utgångsställning på vardera sida om mig... Något att fundera på och kanske träna in vid tillfälle.


Och ja, Tim har ju faktiskt blivit 1år utan att jag bloggat om det. Men firad har han blivit!
Känns som året gått jättefort. Jag är supernöjd med Tim. Så trevlig, positiv, mysig, framåt och kul kille på alla sätt och vis. Det enda som gått ovanligt segt har varit att få honom rumsren. Men en vecka innan 1-års dagen vågade jag nääästan säga att jo, nu är han rumsren. Jätteskönt!

1 kommentar:

Fanny sa...

Kul att du anmält till träningstävling! Jag trodde nästan att du hade ändrat dig när jag läste föregående inlägg... ;) Om du vill bli kommenderad på fredag så kan jag göra ett försök!