tisdag 2 oktober 2012

Slöardag med inhandling och bokläsning...

Idag är det en riktig slappardag här hemma. Hittade dessa byxor kraftigt nedsatta på xxl.se, och passade på att beställa mig ett par.

Mina endaste sista jeans spricker när som helst så det var hög tid. Nu håller jag tummarna för att storleken är den rätta och att jag kommer trivas i dem.

Håller så saktliga på att läsa boken: Härliga valptid. En recension kommer så småningom. Hittills tycker jag den både har en del bra saker som den tar upp, och en del jag rynkar på näsan åt. Alltså som de flesta böcker jag läser.

Jag har lagt upp en till rallylydnadskurs till hösten som jag kallar för "höstlovsrally". Just för att jag förlagt den på förmiddagar måndag-fredag under höstlovet. Läs gärna mer om den på min hemsida: mariawillers.se

Nej nu ska jag ta och resa mig från soffan och ja, träna lite rally...

1 kommentar:

Fanny sa...

Bra byxval, jag var också inne och tittade på de där tidigare idag! Tror dock att jag behöver varianten med extra långa ben och den fanns inte på XXL. :-( Hoppas du blir nöjd!