onsdag 10 april 2013

Laddar batterierna!! Och valptestbilder från dagen...

Jepp, jag får gå runt för att hitta Elizabeth :-)

Ser ni valpen? :-) Vita killen i kullen, sååå söta allihopa!

Bustjejen som blir kvar hos uppfödaren.

Bus med boll.

Mer bus...

Strumpor är gott!

Mums.

Aj, säger jag.

Elizabeth med Felicia.

Haft en heldag med 7 gosiga, trevliga och levnadsglada 7 veckors valpar (anuradhaspudlar). Jag hade äran att få vara behjälplig och göra ett valptest med alla valparna. För att se hur de agerar gentemot en främmande person, med leksaker, ett annorlunda underlag mm. Jättekul och intressant! Valpisarna har samma mamma som Tim och är alltså hans halvsyskon.

Jag är inne i en period där jag verkligen passar på att ladda mina batterier. Det har varit osedvanligt mycket förkylningar, flunsor mm... och så dessutom min pappa som dog. Att dessutom fylla år och bli äldre gjorde mig lite smärtsamt påmind om att även jag åldras (liksom alla :o). Nu har jag fått ladda batterierna mycket och ser fram emot en frisk och fin vår.

Imorgon blir det också en riktigt hunddag med både rallykurs mitt på dagen, vardagslydnad forts. kurs på kvällen och däremellan umgänge och aktiviteter med Puzzel och Tim.

Trevlig kväll!!
PS. Jag blev ovän med bloggen mitt i min ålderskris och har ändrat kors och tvärs fram och tillbaka. Får se om den landat för ett tag nu... DS.

Inga kommentarer: