söndag 14 april 2013

Solen är här!

Efter dagens valpkurser blev det prommis till favoritkorvträdet med Puzzel och Tim + efterföljande solpaus med mycket mys. Nu vilar bästis Puzzel nöjt i fåtöljen (placerad av matte så solens strålar når fram). Tim ligger i skuggan på kudden i soffan och sover tungt.

Själv njuter jag av ledig tid, och av att jag lyckats tima egen klippning lagom tills det var dags för mössan att åka av för första gången utomhus i år. Noterar att pannan är blekare än resten av ansiktet :o)

Varför skynda när man kan sitta och njuta av solens värme, och av att bara vara... 

Även liten bus blir trött efter träning med sin matte.

Ser ni min fina katt? Ja, jo ok. den ligger upp och ned, men det gör liksom inget. Den är fin i alla fall...

Yes, nu tar jag "helg"! Imorgon smyger jag igång min egen träning :-)

Kom ihåg, bland en av de viktigaste saker du kan göra med din valp: lek, lek, lek... Tillsammans med fluffisar, katter, busbrottas, fårflärpar och vad du nu kan komma på...

Njut, nu är det vår!

Inga kommentarer: