tisdag 28 maj 2013

Personligt rekord!!

Vårruset 2013.


Mitt mål med dagens lopp var graderat enligt följande förhoppningar:

Att komma till start! DONE :-)
Kunna vara icke gående under hela loppet utan löpandes (har en fot som krånglar efter en stukning för 1,5 år sedan). DONE :-)
Att förbättra min tid på 5 km. DONE :-) PERSONLIGT REKORD!!
Att komma under 30 min på 5 km. NÄÄÄSTAN DÄR.... Tiden blev: 30:11 :-)

Jag är supernöjd! Så skönt att foten höll, och att jag kunde delta och få så bra tid när jag jämför med mig själv från tidigare lopp. Verkade vara en bra uppladdning med simning passet innan tävling och en dags vila emellan. Sprang med musik i öronen hela tiden och var verkligen HELT i min egen "BUBBLA".

Imorgon blir det vila och i nästa vecka ska min fot få extra omsorg igen med en osteopatibehandling.

Trevlig kväll! Nu kallar sängen.

Inga kommentarer: