lördag 11 maj 2013

Progress

En hel härlig dag bara med vidareutveckling och planering.

Imorgon startar en ny omgång deltagare på min valpkurs och idag ser jag över hela materialet jag använder mig av en gång till. Jag håller mig uppdaterad på olika sätt. Bland annat via böcker, youtube, forum, kollegor, artiklar och kurser jag själv gått på.

Det är superkul när jag ser/läser/hör något som gör att jag får än mer inspiration och som jag själv kan spinna vidare på och utveckla ytterligare. Älskar mitt jobb!

Mysarbetshörnan för dagen. Under lakanet längst upp i bild ligger Puzzel och sover.





Tim och Puzzel kommer få arbeta mycket idag då jag kommer låta dem göra alla övningar på en dag istället för utspridda över fem veckor som det oftast blir för valparna. Men de är ju äldre och kan de flesta/om inte alla övningarna sedan tidigare.

Vill kolla av så övningarna står sig och att de följer en röd tråd igenom hela kursupplägget. Och att de nya övningarna jag kommer lägga in känns rätt.

Ska hinna med att i lugn och ro ta en löparträningsrunda med Puzzel under dagen också i det fina vädret.

Ha en fin dag i sommarvärmen!

Inga kommentarer: