fredag 17 maj 2013

Underbara dagar!

Härliga busbästisar  <3



Har semester vid stugan i ett par dagar. Jätteskönt att få vara i naturen och bara kunna gå ut och sätta mig i grönskan när jag vaknar på morgonen. Resan hit gick bra även om jag fick distrahera Tim lite nu och då från att börja gnälla.

När någon tittar mot hans håll på tåget så tror han nämligen att det är just precis han som står i centrum och att de vill hälsa på just honom ;-) Puzzel var lika cool som vanligt och la sig och sov.

Testade slalom igår och Puzzel grejade det suveränt första gången (4pinnar), men sedan slutade han nog tänka på pinnarna och fokuserade mest på korven jag tog fram. Svår störning med korv som belöning.

Tim började bra, fortsatte stabilt och missade bara någon gång då jag försvårade ingångarna kanske liite för mycket ibland. Konstaterar igen att det är bäst med riktigt korta pass.

Ha en fin dag!


Inga kommentarer: