torsdag 27 juni 2013

Hösten bokad med agility, agility, agility och kulkurser

Nu har jag lyckats boka upp mig med hunderiet fram till jul :-)

Äntligen! Jag har hittat en agilitykurs som är på vardagar, där det fanns platser kvar och jag kan ta mig till kommunalt :-) Vi börjar i slutet av september och så håller vi på en gång i veckan ända fram till någon dag före jul. Agility steg 2, 3 och 4 för mig och Tim ute i Täby med Sandra Eriksson. Det ser jag fram emot!

Alla helger (utom 2?) fram till en bit in i december är jag uppbokad för kulkurser som jag kommer hålla. Mestadels valpkurser och rallylydnadskurser: http://www.mariawillers.se/Kurser.html

Arbetsglad ung bordercolllie/siberian husky som tar drickapaus på rallyintensiven.


En och annan föreläsning att lyssna till, kommer det bli. I alla fall den här som jag redan är anmäld till med Heléne Lindström: http://www.nackabk.nu/pdf/inbjudningar/inbjudan_forelasning_helene_lindstrom.pdf

Och kanske kanske jag är upptagen med den här under hösten: http://sisu.it.su.se/search/info/BL1003, men det är långtifrån säkert ännu.

Idag kom cykeln ut för sisådär andra gången på över 5 år. Det blev en jätteskön tur tillsammans med sonen till Drottningholm. Efter lite spray så funkade växlarna bättre idag än förra gången.

Puzzel han diggar turisterna som slarvar med att plocka upp efter sig. Jo, för då har man turen att hitta petflaskor att bära hem och byta ut mot gottis.
<3 En till matte! :-) (dags att lägga undan mobilkameran och fota med den riktiga - blir så suddiga bilder annars)
Trevlig kväll!








Inga kommentarer: