lördag 1 juni 2013

Rockringar på valpkurs


Tror jag kommer plocka med mig rockringarna till morgondagens valpkurstillfälle.


Får se... Det är så kul att jag får vara kreativ och skapa i stunden på mina valpkurser. 

Jag har en plan om vilka övningar jag vill vi ska gå igenom och en del jag alltid har med då de både är viktiga och braiga. Men det brukar nästan alltid bli lite olika knorr på många övningar beroende på vilka hundar och deltagare som är med.



För dig som vill träna hund i sommar, tveka inte att ta kontakt för tid till privatlektion, eller kanske till en 2 plus kurs tillsammans med en eller flera vänner. Jag kommer vara kvar i stan och arbeta under sommaren. 

Det finns några platser kvar till rallylydnad grundkurs med början den 24:e juni, och ett par platser kvar till valpkursen som även den börjar den 24:e juni.

Ha en fin dag i sommarvärmen!

Inga kommentarer: