tisdag 2 juli 2013

En riktigt bra dag, rallybilder och valpisbilder

Ja idag har det varit en kanondag på alla sätt och vis.

Kursavslutning för rallydeltagarna, och för valpisarna. Kul har det varit! Engagerade deltagare rakt igenom :-) Superbra jobbat allihopa!

Kolla vad jag kan nu husse, upp med gottiset:-) Labrador.

Ni pratar och pratar och här sitter jag och väntar på belöööning :-) Kleiner Münsterländer.

Fotot tyvärr taget med mobilen, aja baja på mig. Engelsk springer spaniel. 


I pausen kan man studera smågrodor... 

... eller smaka på vattenskålen.


























































Och här har vi dagens rallykursare som fick sätta upp sin egen tävlingsbana :-)

Sitt framför. Shetland sheepdog.


Sitt framför. Tollare.

Sitt framför. Border collie/siberian husky.

Gå runt :-)
Gå runt.

Fin kontakt. Bra jobbat :-)

Titta vad jag kan matte, och det är kul. Bra jobbat :-)


Jag kan också, fast jag är liten. Bra jobbat :-)

Gottis nu?

Stort tack! Jättefina blommor :-)
Efter kurs & prommis med dogsen, blev det cykeltur till Lidingö med sonen. Nu tar jag näästan semester fram till den 13:e.





Inga kommentarer: