tisdag 13 augusti 2013

Mycket att skriva...

Så istället skriver jag hyfsat kort.

Idag fick jag reda på vilket barn i Plan jag kommer vara fadder för. Av säkerhetsskäl får man inte lägga ut bilder eller skriva information om barnet på nätet. Det enda jag får skriva är att det är en tjej och att hon är från Västafrika.

Ser fram emot att sätta mig ned och skriva ihop ett brev, och skicka iväg tillsammans med några foton.

Jag har länge tänkt att när jag tjänar mera, vinner på lotto mm. mm. så vill jag bli fadder via Plan. Men bestämde för någon vecka sedan att äh... det är bara att köra på.

I helgen hade jag kursavslutningar för rallykursen och för en valpkurs. Har varit riktigt kul att se utvecklingen mellan gångerna.

Tim i kort sommarfrisyr.



Tim har blivit klippt igen (ska finputsa runt tassarna lite till). Får se om det är sista riktigt korta sommarklippning för i år eller om det blir en gång till innan hösten. Puzzel fastnade inte på bild denna gång då han var fullt upptagen med att nosa efter det rådjur som passerade intill oss.

Min crawlskola kör igång på måndag - spännande. Hälsenan är bättre men inte tillräckligt bra för att jag ska ha vågat mig på att jogga något ännu. Får se vad naprapaten säger den 20:e.

Jag har beställt två hundböcker som jag fått rekommenderat. Recensioner kommer så småningom.

Nu är det hög tid för mig att sova, hundarna sover redan... får skriva mer i nästa inlägg.

Inga kommentarer: